فروش اقساطي موتور سيكلت و لوازم خانگي فايل هاي آموزشي و كتاب

فروش اقساطي موتور سيكلت و لوازم خانگي فايل هاي آموزشي و كتاب

فروشگاه كتاب الكترونيك و فايل هاي صوتي و آموزشي

چکیده:

 پیشرفت های صنعتی ماهیان تزئینی آب شیرین به دلیل کمبود غذای زنده برای تغذیه ماهی در مراحل مختلفی از تولید از کار باز مانده است. این مقاله آخرین پیشرفت ها را در زمینه به کارگیری از روتیفرهای آب شیرینBrachionus calyciflorus ،ناپلی آرتمیا[1] و سیست های دکپسوله شده آرتمیا[2] و همچنین آرتمياي در حال رشد[3] را گزارش می دهد.

نتایج نشان داده که روتیفرها به عنوان یک یک استارتر غذایی ایده آل برای dwarf gourami (Colisa colisa) هستند، که این ماهیها نمونه ای از ماهیان تزئینی آب شیرین هستند که دارای  لاروهای بسیار کوچکی هستند که قادر نیستند ناپلی آرتمیا یا موئینا را در مراحل ابتدایی تغذیه خود ببلعند.استفاده از روتیفرهای آب شیرین به عنوان غذای آغازین در مقایسه با غذاهای زنده مرسوم ، به طور قابل توجهی رشد و بقای لارو dwarf gourami را بهبود می بخشد (روزهای 12-2) و اثرات مفید تری نسبت به فاز بعدی تغذیه با ناپلی آرتمیا (در روزهای 32-13) دارند.

 روتیفر آب شیرین و ناپلی آرتمیا همچنین در پرورش لارو دیسکاس در غیاب والدینشان مفید هستند.که از خورده شدن احتمالی  توسط والدینشان  جلوگیری می كند.کار در زمینه سیست های دکپسوله شده آرتمیا نشان مي دهد که سیست ها می توانند به عنوان جانشین غذایی برای  ناپلی آرتمیا و یا موئینا در پرورش ماهیان تزئینی آب شیرین استفاده شوند. درتست پنج گونه  بچه ماهیان تزئین آب شیرین (گوپیPoecilia reticulate ، مولی[4] Poecilia sphenops ، پلتی[5] Xiphophorus moculatus ، دم شمشیری Xiphophorus helleri و نئون تترا Hyphessobrycon herbertaxelord[6]i ) مشاهده شد استفاده از سیست های دکپسوله شده آرتمیا در طول دوره پرورشی مقاومت در برابر استرس و رشد وبقای بهتر آن را نسبت به گونه های تغذیه شده با ناپلی آرتمیا و یا موئینا را درپی دارد). سیستم های پرورشی در زمینه استفاده از آرتمیای در حال رشد چشمگیری داشته اند این سیستم ها از آب دریایی 20 درصد رقیق شده برای پرورش استفاده می کنند که میزان تولید متوسط 3kg/m3 آب از آرتمياي در حال رشد در یک سیکل 12 روزه را دارد. با این سیستم پرورش دهندگان هر اندازه ای از آرتمیا تا بالاتر از5 میلی متر مقتضی سن و اندازه ماهیان، با زمان های برداشت متفاوت می توانند تولید کنند. این ویژگیها با فنون بیوانکپسولیشن[7] در هم آمیخته و برای افزایش کیفیت آرتمياي در حال رشد مناسب است و این ارگانیسم ها را به صورت ایده آل برای جیره غذایی نوزادگاهی پرورش ماهیان تزئینی آب شیرین در می آورد.تحقیقات انجام شده نشان داده است که غذای زنده مورد استفاده در کارگاههای تغذیه ماهیان آب شور می تواند برای بهبود و کارایی رشد ماهیان آب شیرین به کا ر رود.

 کلمات کلیدی: ماهیان تزئینی، غذای زنده، روتیفر آب شیرین، سیست های دکپسوله شده آرتمیا، آرتمياي در حال رشد

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مديريت فروشگاه طيب طاهر ׀ تاریخ: 25 فروردين 1396برچسب:یشرفت های صنعتی, ماهیان, تزئینی, آب ,شیرین ,به, دلیل, کمبود ,غذای,زنده, برای, تغذیه ,ماهی, در, مراحل مختلفی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , tvtco.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com